Masz pytanie? Dzwoń: (+48) 885 486 143
Logo
Witaj, zaloguj się lub załóż konto
Aby przejść do panelu należy się zalogować.
Przypomnienie hasła
PL | EN
  • Kontakt
0,00 PLN 0 przedmiotów
Do kasy
Suma: 0,00 PLN
Zobacz koszyk
Do kasy
Twój koszyk jest pusty!
Menu
Art Clay
  • srebro
    • blok
    • pasta
    • strzykawka
    • papier
    • złoto
  • miedź
  • brąz
  • Literatura
Zestawy Art Clay
MASY/ŻYWICE
  • tworzenie własnych form
    • glinka drzewna
    • masa silikonowa do robienia form
  • żywice UV
    • UV resin- żywica/emalia
    • barwniki UV
    • lampy UV do utwardzania i formy
Emalie jubilerskie
  • emalie japońskie
    • emalia japońska transparentna
    • emalia japońska kryjąca
  • emalie WYPRZEDAŻ
    • emalie bezołowiowe
    • emalie seria 263
    • emalia transparentna Schauer
    • emalia kryjąca Schauer
    • emalie British Enamels
  • dodatki emalierskie
    • narzędzia emalierskie
    • piece emalierskie
Narzędzia
  • jubilerskie
    • narzedzia ręczne
    • praca w metalu
    • praca w wosku/masach plastycznych
    • narzędzia pomiarowe
    • lutowanie
    • wiertła/ frezy/ akcesoria do urządzeń obrotowych
    • materiały ścierne
    • pomocnicze
    • BHP
    • przechowywanie
    • literatura
  • do Art Clay
    • w mokrym materiale
    • w suchym materiale
    • wypalanie
    • wykończenie
    • gotowe zestawy
    • literatura metal clay
  • do mas plastycznych
    • wykrojniki do glinek
    • arkusze tekstur
    • gotowe formy
    • stemple
    • szablony
    • praski (extrudery) do wytłaczania
    • końcówki i adaptery do prasek
    • pędzelki gumowe i inne
    • akcesoria do mas plastycznych/ figurek
  • Chemia
    • lutowanie
    • wytrawianie / polerowanie / oksydowanie
Piece
  • piece
    • piece Prometheus
    • piece UHLIG
    • piece EFCO
Półfabrykaty
  • srebro 999 i 925
    • oprawa cyrkonii
    • cargi/taśmy do oprawy kamieni
    • oprawa kamieni
    • oprawa kamieni- zawieszki i bigle
    • elementy do kolczyków
    • elementy łączące
    • do zawieszania
  • metale kolorowe
    • z brązu
    • z brązu- oprawa cyrkonii
    • z miedzi - druty/kółka/zawieszki
    • z miedzi - bazy EFCO
    • z miedzi - oprawa cyrkonii i kamieni
    • z mosiądzu
    • ze stali antyalergicznej 316L
    • ze stali
    • z aluminium
    • metale pozłacane i posrebrzane
    • metale rodowane i inne
    • elementy do wklejania
    • wire-wrapping
  • inne półfabrykaty
    • opakowania
    • porcelana
    • sznurki
CYRKONIE
  • cyrkonie AAA
    • ametyst
    • biała
    • czarna
    • fiolet
    • granat
    • lawenda
    • oliwin
    • oranż
    • peridot
    • różowa
    • szampan
    • złota
  • cyrkonie AAA - kolory specjalne
    • akwamaryna
    • kawa
    • rodolit
    • rubin
    • szafir
    • tanzanit
    • NOWOŚĆ tęczowa
    • zielony
SALE
Narzędzia
    • jubilerskie
      • narzedzia ręczne
      • praca w metalu
      • praca w wosku/masach plastycznych
      • narzędzia pomiarowe
      • lutowanie
      • wiertła/ frezy/ akcesoria do urządzeń obrotowych
      • materiały ścierne
      • pomocnicze
      • BHP
      • przechowywanie
      • literatura
    • do Art Clay
      • w mokrym materiale
      • w suchym materiale
      • wypalanie
      • wykończenie
      • gotowe zestawy
      • literatura metal clay
    • do mas plastycznych
      • wykrojniki do glinek
      • arkusze tekstur
      • gotowe formy
      • stemple
      • szablony
      • praski (extrudery) do wytłaczania
      • końcówki i adaptery do prasek
      • pędzelki gumowe i inne
      • akcesoria do mas plastycznych/ figurek
    • Chemia
      • lutowanie
        • luty/pasty
        • lutówki
      • wytrawianie / polerowanie / oksydowanie
        • kwasy do wytrawiania
        • patyny i oksydy
        • pasty polerskie i czyszczenie
Odcisk palca w srebrze
Odcisk palca w srebrze
dpd

 

dpdinfo.png

dpd
startbizu

startbizu.png

startbizu
insta

 

instamaly.png

insta
Piece elektryczne

piecemaly.png

Piece elektryczne
tutorial

tutorial.png

tutorial
srebrneodciski

srebrneodciski.png

srebrneodciski
Odcisk palca w srebrze
Odcisk palca w srebrze
LOGOARTCLAY

 

logoartclay.gif

LOGOARTCLAY
prometheus

prometheuslogo.jpg

prometheus
makinsclay

 

makinslogo.jpg

makinsclay
logoEVE

 

evelogo.png

logoEVE
logo ACWEU

logo.jpg

logo ACWEU
Home » Narzędzia » do Art Clay » gotowe zestawy » Zestaw Art Clay START!

Twoja wiadomość została dostarczona do administratora strony

Nastąpił błąd podczas wysyłania wiadomości. Spróbuj jeszcze raz a jeśli problem się powtórzy skontaktuj się w inny sposób z administratorem

Podano błędny adres email.

Zestaw Art Clay START!
Symbol: S-011

4412.jpg
4615.jpg 4702.jpg 4715.jpg 4716.jpg


Podstawowy zestaw Art Clay. W skład zestawu wchodzą:

  • Art Clay Srebro 7g
  • Pęseta
  • Metalowa siatka
  • Metalowa szczotka
  • Substancja oksydująca
  • Plastikowy wałek
  • Plastikowe podkłady 1mm x 2szt
  • Szablon do wycinania
  • Srebrne ogniwko 925 6 mm
  • Gąbka ścierna 3M mini
  • Robocza mata podkładowa
  • Ilustrowane instrukcje do 12 projektów

    Zobacz jak wykonać wisior z odciskiem linii papilarnych https://www.youtube.com/watch?v=aDKdtOwJj-M
Dostępność:
Czas dostawy:  

137,00 PLN

Do koszyka zapytaj o dostępność
137,00 PLN
Dodaj opinię Informuj o zmianie ceny
Produkty powiązane Poradnik Opinie

Gumowy blok

1076.jpg
Cena: 20,00 PLN
Produkt jest niedostępny
Symbol: R-011
Idealna pomoc przy pracy z Art Clay lub pracach jubilerskich. Służy jako "podstawka" do obróbki AC przed i po wypaleniu. Wymiary  5 x 5 ...
Szczegóły

Metalowa szczotka długie włosie

807.jpg
Cena: 19,00 PLN
Produkt jest dostępny
Symbol: F-030

Służy do polerowania wypalonego srebra Art Clay.

Długość całkowita: 18cm

Długość włosia: 3cm x 1,2 cm

Dodaj do koszyka Szczegóły

Włókno ognioodporne arkusz 20/15 cm

614.jpg
Cena: 4,90 PLN
Produkt jest dostępny
Symbol: D-010
Idealne do zabezpieczania wypalanego srebra Art Clay. Arkusz 20 x 15 cm, grubość 1,9 cm.Zobacz w PORADNIKU (poniżej) jak z arkusza włók...
Dodaj do koszyka Szczegóły

Cyrkonia złota 3mm 1 sztuka

942.jpg
Cena: 0,25 PLN
Produkt jest niedostępny
Symbol: KC-046
Cyrkonie można wypalać razem z produktami Art Clay Srebro. UWAGA! W rzeczywistości kolory cyrkoni mogą się delikatnie różnić.Cena za...
Szczegóły

Narzędzie do rzeźbienia

752.jpg
Cena: 27,00 PLN
Produkt jest niedostępny
Symbol: F-017

Ręczne narzędzie do rzeźbienia w suchej masie Art Clay

Długość całkowita: 13,5cm

Część robocza: 2,3cm

Szczegóły

Sakiewka mała - srebrna

991.jpg
Cena: 1,30 PLN 0,39 PLN
Produkt jest niedostępny
Symbol: OP-12

Sakiewka mała - srebrna. Wymiar 7x5 cm. Cena za 1 sztukę

Szczegóły

Bigle angielskie 925 x 1para

859.jpg
Cena: 8,90 PLN
Produkt jest niedostępny
Symbol: PS-06

Bigle angielskie próby 925 , długość 1,2 cm

Szczegóły

Drut srebrny 999, śr. 0,8 mm

890.jpg
Cena: 11,00 PLN
Produkt jest niedostępny
Symbol: DS-3

Cena za 0,5 metra. Wielokrotność wysyłamy w jednym kawałku.

Szczegóły

Zestaw Art Clay +DVD

509.jpg
Cena: 245,00 PLN
Produkt jest niedostępny
Symbol: A-166PL
W skład zestawu wchodzi:Art Clay Srebro 10gobrączki miarowe (do tworzenia pierścieni)drewniana mandryla x 2 (do tworzenia pierścieni)sub...
Szczegóły
pdf drukuj

Zestaw Art Clay START!

Wskazówki do pracy z Art Clay

Porady:

  • Art Clay Srebro składa się czystego srebra w formie sproszkowanej, środka wiążącego oraz wody. Środek wiążący produkowany jest z nieszkodliwej włókiennej papki.
  • Srebro topnieje w temperaturze 965 C. Przed rozpoczęciem procesu wypalania upewnij się, że Twój piec nie przekroczy temperatury 900 C.
  • Zawsze pamiętaj o wietrzeniu pomieszczenia w którym pracujesz (zwłaszcza w trakcie wypalania AC oraz korka plastycznego).
  • Nigdy nie testuj dużych kamieni naturalnych za pomocą palnika. Szok termiczny może spowodować ich wybuch.
  • Przechowuj Art Clay w suchym nienasłonecznionym miejscu.
  • Podczas suszenia i wypalania bądź bardzo ostrożny aby się nie oparzyć.
  • Pamiętaj o wietrzeniu stanowiska pracy.
  • Trzymaj produkt w miejscu niedostępnym dla dzieci.
  • Jeśli produkt dostanie się do oczu lub ust natychmiast przepłucz wodą.

Przygotowanie:

  • Wyjmuj z opakowania tylko taką ilość masy jaką zamierzasz zużyć. Resztę materiału zawsze chowaj do opakowania. Dobrze zamknięty materiał nie wysycha.
  • Przed rozpoczęciem pracy przygotuj spray z wodą, kubek z wodą, oliwę, zalaminowaną matę.
  • Art Clay Strzykawkę i jej końcówki przechowuj w kubku z niewielka ilością wody. Pastę, która osadzi się na dnie możesz użyć do zrobienia srebrnego liścia.
  • Spiłowane kawałki Art Clay zbieraj do plastikowego pojemnika. Kiedy zbierzesz większą ilość, możesz zmielić opiłki w młynku (np. do kawy) i zrobić z nich pastę lub blok Art Clay, dodając do zmielonego pyłu wodę.

Modelowanie kształtu:

  • Pamiętaj, że materiał skurczy się podczas wypalania 8-9%.
  • Do tworzenia płaskich, równych form użyj plastikowego wałka oraz dwóch kartonowych lub plastikowych podkładów o grubości 1.0mm-3mm (w zależności od projektu). Do rozwałkowywania Art Clay użyj zalaminowanej maty ( aby masa nie przyklejała się do maty natrzyj ją niewielką ilością oliwy).
  • Do tworzenia faktur możesz użyć: arkuszy do faktur, pilników, organicznych form, koronek, gumowych lub plastikowych stempli, etc.
  • Do wycinania kształtów przydatne są: skalpel, metalowe formy, foremki kuchenne, szpachelka do cięcia, linijka, słomki, etc.
  • Korek plastyczny świetnie nadaj się do tworzenia własnych form. Na gotowe wysuszone formy (korek schnie około 48 h) nakładamy AC za pomocą AC strzykawki. W trakcie wypalania korek wypala się pozostawiając ażurowe formy. Korek możesz również zastąpić papierem lub inną organiczną formą. Duże formy z korka zaleca się wypalać w piecu.
  • Wzory które wytłaczamy z AC Strzykawki możemy modelować (spłaszczać itp.) po wcześniejszym podsuszeniu suszarką (około 4-5 sekund).
  • Wałeczek możemy uzyskać za pomocą plastikowego opakowania po CD lub kawałka płyty plexi. Do tworzenia delikatnych form jak wałeczek czy płatki kwiatów użyj serii Art Clay Slow Dry (wolnoschnącej).
  • Serię Slow Dry możemy również umieścić w pustej strzykawce (z odpowiednio wyciętą końcówką tzw. koroną) a następnie wycisnąć. W ten sposób otrzymamy długi ozdobny wałeczek.
  • Jednym ze składników AC jest także woda. Jeżeli podczas modelowania kształtu masa twardnieje i zasycha należy dodać do niej kilka kropel wody i dobrze ugnieść. Aby zapobiec klejeniu się masy do dłoni, możemy natrzeć je kilkoma kroplami oleju.
  • Jeżeli AC przed wypaleniem pęknie lub ukruszy się zawsze możesz go naprawić przy pomocy AC Pasty lub AC Strzykawki.
  • Formy tworzone za pomocą AC Pasty malujemy pastą bardziej rozwodnioną.
  • Do stworzenia srebrnego liścia wybieramy liście z grubymi żyłkami. Pastę nakładamy na tylnią część liścia.
  • Cyrkonie możesz osadzić wciskając je mocno w mokry AC (tak aby kołnierz cyrkonii znajdował się pod powierzchnią masy) , za pomocą strzykawki, lub wywiercając odpowiedniej głębokości otwory, na suchym AC.
  • Kamienie osadzamy za pomocą srebrnej taśmy (cargi). Odpowiednio dociętą taśmę wciskamy w mokry AC a następnie wypalamy. Po wypaleniu i wypolerowaniu w utworzone gniazdko osadzamy kamień a następnie zagniatamy ( za pomocą płaskich kleszczy) taśmę na kamień.
  • Art Clay Srebro możemy łączyć z innymi materiałami, takimi jak: szkło Dichroic (najlepiej już wypalone), porcelana, ceramika. AC połączony z tymi materiałami wypalamy w niższej temperaturze: 650 C przez 30 minut.
  • Za pomocą ciastoliny możesz tworzyć prototypy swoich projektów.
  • Jeśli tworzysz bardziej skomplikowane projekty, składające się z kilku elementów, zaleca się tworzenia każdego elementu samodzielnie. W ten sposób będzie ci łatwiej wykończyć każdy element. Po dopracowaniu każdego z nich i wysuszeniu, łączymy je za pomocą AC Pasty.
  • Srebrne wzory na szkle, porcelanie czy ceramice możesz nakładać za pomocą Art Clay Overlay. Aby ułatwić sobie zadanie, możesz samodzielnie stworzyć papierowe szablony, gotowe szablony nakładasz na porcelanę i zamalowujesz pastą Overlay.
  • Takie wyroby wypalamy w temperaturze 650 C przez 30 minut.


Suszenie:

  • Przed wypaleniem materiał należy dokładnie wysuszyć!!!
  • !!! Temperatura suszenia nie może przekroczyć 232 C, w innym wypadku środek wiążący wypali się i materiał zmieni kształt (czas suszenia - patrz tabela).
  • po właściwym wysuszenia a przed wypaleniem, Art Clay wyglądem przypomina zaschnięty gips. Pamiętaj, że jest kruchy, a zatem podczas pracy z pilnikiem lub papierem ściernym musisz obchodzić się z AC delikatnie. Nie używaj siły, nie upuść i dla ostrożności pracuj na gumowym bloku.

Jak sprawdzić czy materiał jest całkowicie suchy:

Umieść materiał na metalowej, szklanej lub plastikowej tacy, po 10-20 sekundach unieś materiał, jeśli na tacy nie ma pary wodnej materiał jest suchy.
  • wysuszone formy możemy polerować, czyścić za pomocą papierów ściernych, pilników, wilgotnych chusteczek, etc.

Wypalanie:

  • formy wypukłe i puste, w tym ażury przed wypaleniem zabezpiecz włóknem ognioodpornym. W ten sposób Twoje wyroby nie ulegną spłaszczeniu. Biorąc pod uwagę współczynnik kurczenia włókno powinno być umieszczone luźno, zwłaszcza w środku pierścieni.
  • nie przykrywaj wyrobów zbyt dużą ilością włókna ceramicznego ponieważ może to spowodować podwyższenie temperatury i stopienie srebra.
  • bezpośrednio po wypaleniu, gorący Art Clay oraz inne używane elementy, chwytaj tylko przy pomocy długiej pęsety lub szczypiec.
  • kiedy tworzysz z AC formy delikatne, jak np. liście wówczas otwór za zawieszkę lepiej zrobić po wypaleniu. Zmniejszy to ryzyko uszkodzenia Twojego wyrobu.
  • półfabrykaty próby 925 możesz zabezpieczyć włóknem ognioodpornym, inaczej ściemnieją
  • AC połączony ze szkłem, porcelaną, ceramiką umieszczamy w nienagrzanym piecu. Po wypaleniu musimy wystudzić piec do temperatury 50 C. Inaczej szkło itp. mogą popękać.
  • Wyroby wykonane z AC możemy umieszczać w rozgrzanym piecu. Wypalone elementy możemy wyciągać z gorącego pieca, za pomocą długiej pesety, w ochronnych okularach.
  • gorące wyroby, które nie są połączone z cyrkoniami, kamieniami, szkłem etc. możemy hartować w wodzie.
  • jeśli koniecznie musisz wypalić kamień naturalny, możesz pokryć go pastą COOL PASTE, która zabezpieczy go przed ewentualnym przegrzaniem i pęknięciem.

Wykończenie:

  • Powierzchnia wypalonego materiału jest biała i matowa. Srebrny połysk uzyskamy za pomocą: nierdzewnej metalowej szczotki, pilnika, papieru ściernego. etc. Do polerowania większej ilości wyrobów możemy również użyć polerki magnetycznej lub bębnowej.
  • Do uzyskania lustrzanego połysku używamy papierów ściernych na gąbkach, w kolejności: czerwony, niebieski, zielony.
  • Do przyciemniania wypolerowanej biżuterii użyj substancji oksydującej. Na 50 ml gorącej wody dodaj 2-3 krople oksydy. Aby całkowicie oksydować wyrób umieść go bezpośrednio w kubku z roztworem. Jeśli chcesz uzyskać kolor złoty, fioletowy umieść osydę na wyrób za pomocą pędzelka. Oksydę zawsze spłukuj pod bieżącą wodą.
  • Pesety ,za pomocą której wkładasz biżuterię do roztworu z Osydą, nie używaj do innych celów. Może ona oksydować inne wyroby.
  • Dodatki ze srebra próby 925 użyte w projekcie, możesz wytrawić (przywrócić srebrny kolor) za pomocą środka GIPASTRIP.

Naprawa wypalonych wyrobów:

  • W przypadku gdy wypalony AC pęknie lub się złamie lub gdy chcemy dodać drugi wypalony element, pamiętaj że możesz go zreperować przy pomocy Art Clay Olejo-Pasty. Elementy, które chcesz połączyć muszą być wypolerowane. Pamiętaj ,że AC Olejo-Pasta schnie znacznie dłużej niż pozostałe serie AC. AC Olejo-Pastę wypalamy w temperaturze 850 C przez 10 minut - wyłącznie w piecu.
  • W przypadku gdy pęknięty wyrób jest połączony ze szkłem lub porcelaną możemy go naprawić za pomocą Art Clay Overlay a następnie wypalić w temperaturze 650 C - 30 minut (wyłącznie w piecu)
  • Jeśli nie posiadasz pieca, gotowe wyroby możesz zreperować za pomocą Art Clay Overlay a następnie wypalić za pomocą palnika lub kuchenki gazowej.

TECHNIKA TWORZENIA PIERŚCIENII ART CLAY

Art Clay kurczy się podczas wypalania około 8-9%. Biorąc pod uwagę ten fakt rozmiar pierścienia przed wypaleniem musi być odpowiednio większy niż gotowy produkt.

Współczynnik kurczenia zależy od kształtu oraz od wielkości (objętości) pierścienia. Im większy rozmiar i ilość Art Clay Srebra zużytego do projektu tym więcej pierścień skurczy się po wypalaniu oraz im mniejszy rozmiar i mniej materiału tym mniej kurczenia.

TRZY RODZAJE PIERŚCIENII - ZASADY DOBIERANIA ROZMIARU

A. kiedy szerokość obręczy wynosi 3 mm pierścień należy zrobić 1-2 rozmiary większy niż pożądany
B. kiedy szerokość obręczy jest płaska i wynosi 1 cm a jej grubość 1.5 mm pierścień należy zrobić 3-4 rozmiary większy niż pożądany
C. kiedy pierścień jest szerszy i grubszy niż A i B rozmiar musi być 4-5 razy większy niż pożądany

Pamiętając o tych zasadach możesz przystąpić do tworzenia pierścienia.

Potrzebne materiały:

Obrączki miarowe - stalowe, drewniana mandryla, kartki samoprzylepne, ołówek, podkład pod mandryle (dla ułatwienia)
  1. Używając obrączek miarowych pobierz rozmiar palca.
  2. Pamiętając o kurczeniu się Art Clay dodaj do pierścienia odpowiedni rozmiar.
  3. Owiń papier samoprzylepny na drewnianą mandryle.
  4. Nałóż na mandryle obrączkę miarową z odpowiednio dobranym rozmiarem i zaznacz ołówkiem miejsce gdzie obrączka jest ciasno osadzona.
  5. Następnie rozwałkuj Art Clay, wytnij skalpelem długi i odpowiednio szeroki pasek ( w zależności od projektu) i nanieś go na zaznaczone miejsce na mandryli. Delikatnie podtrzymując pasek palcami owiń go wokół mandryli tak aby nie powstawały miedzy nimi nierówności czy szpary. Nadmiar Art Clay obetnij skalpelem (zawsze pod kątem!) Na złącze nanieś Art Clay Pastę. Całość dokładnie wysusz. Po zdjęciu pierścienia z mandryli nanieś Pastę na wewnętrzną stronę złącza. Wysusz. Nierówności i ostre krawędzie wygładź pilnikiem. Wypal.

Brak opinii dla tego produktu w naszym sklepie.

Ocena: 1Ocena: 2Ocena: 3Ocena: 4Ocena: 5Ocena: 6  

Twoja opinia pojawi się po akceptacji administratora.

Wystąpił problem podczas dodawania opini.

Nazwa autora musi składać się z conajmniej 4 znaków.

Nie wybrano oceny produktu.

Zbyt krótka reść opinii.

Dziękujemy. Na podany adres e-mail zostanie wysłana informacja jak tylko cena ulegnie zmianie.

Wystąpił problem podczas wysyłania.

Należy wybrać wariant produktu, który chcą Państwo obserwować.

Nieprawidłowy adres email

Dziękujemy. Na podany adres e-mail zostanie wysłana informacja jak tylko dostępność ulegnie zmianie.

Wystąpił problem podczas wysyłania.

Należy wybrać wariant produktu, który chcą Państwo obserwować.

Nieprawidłowy adres email

Administrator został poinformowany o Twojej propozycji

Wystąpił problem podczas dodawania opini.

Podany adres email jest nieprawidłowy.

Nie podano strony www do tańszego produktu.

Nie podano porponowanej ceny.



Twoja wiadomość została wysłana do Twojego znajomego.

Nastąpił błąd podczas wysyłania wiadomości. Spróbuj jeszcze raz a jeśli problem się powtórzy skontaktuj się z administratorem

Podano błędny adres email.
Chcesz być na bieżąco z nowościami?
Zapisz się do newslettera
Zapisz się

Obsługa klienta

  • Kontakt
  • Koszty transportu
  • Zwroty
  • Rabaty
  • Art Clay Latvia, Lithuania, Estonia

Pracownia Planetart

  • Kursy i warsztaty
  • Pracownia
  • O nas
  • Baza instruktorów
  • Aktualności
  • Silver Accessories Contest

Pomoc techniczna

  • Instrukcje urządzeń, produktów
  • Glinki Art Clay
  • Glinki metal clay
  • Techniczne FAQ
  • Filmy instruktażowe
  • Tutoriale
  • Katalog i specyfikacja emalii jubilerskich Milton Bridge

Sklep

  • Godziny otwarcia
  • Zarejestruj się
  • Regulamin
  • Polityka Prywatności
  • Wzór formularza odstępnia od umowy
  • Informacja o plikach Cookies
  • Newsletter
Adres Planetart ul. Kiepury 17 42-221 Częstochowa Polska/Poland Telefon +48 885 486 143 Email studio@planetart.pl
Transakcje obsługuje:
payu
miraga
© planetart.pl 2016 kopiowanie, oraz rozpowszechnianie opisów zabronione projekt i wykonanie sklepy internetowe - trustnet.pl